Zwroty i reklamacje

Zwroty

 

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) –
Klient ma prawo odstąpienia od umowy zakupu 14 dni od otrzymania towaru, bez podania przyczyny.

Nie dotyczy to Klientów kupujących towar na firmę i fakturę, z wyłączeniem działalności jednoosobowej i we właściwym zakresie.
Przez właściwy zakres należy rozumieć to, że charakter zakupionego i zwracanego produktu nie może być związany z profilem działalności gospodarczej Klienta.

W innych wypadkach możliwości i warunki zwrotu uzgadniamy indywidualnie – nie podlegają zwrotowi produkty spersonalizowane i wykonane na indywidualne zamówienie.
Nie podlegają zwrotom produkty, które zostały skonfigurowane na indywidualne zamówienie lub takie, którym towarzyszyło wykonanie usługi na indywidualne zamówienie, jak personalizowanie, wykonanie wydruków, naniesienie grafiki, cięcie materiałów na wymiar itp.

Zwracane produkty nie mogą być uszkodzone, nosić śladów użytkowania, odkręcania części, kopiowania zawartości.

Produkt należy zwrócić po uprzednim skontaktowaniu się ze sprzedawcą, w stanie niezmienionym (zapieczętowanym) na własny koszt.
Zwracając towar Klient ponosi ryzyko uszkodzeń lub utraty podczas transportu.
Nie podlegają zwrotowi koszty transportu do klienta i ewentualne towarzyszące koszty ubezpieczeń.


Reklamacje, gwarancje i serwis

 

W przypadku stwierdzenia braku towaru, wady lub uszkodzenia towaru prosimy o niezwłoczny kontakt i poinformowanie nas o szczegółach.

Jeżeli zdarzy się, że zakupiony w naszym sklepie produkt posiada wady, niezbędne jest skuteczne poinformowanie nas o tym fakcie w możliwie najkrótszym terminie i w formie pisemnej.
Zaniechanie może spowodować postępujące zniszczenia i inne straty, które nie będą możliwe do naprawienia, co jest uprawnieniem Sprzedawcy.
Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą i omówi dalszy tryb postępowania.

Prosimy nie wysyłać produktów bez uprzedniego uzgodnienia.
W razie nieuzasadnionej reklamacji nie przyjmujemy przesyłek kurierskich za pobraniem.
Jeżeli produkt został uszkodzony podczas transportu przez firmę spedycyjną, warunkiem przyjęcia reklamacji jest protokół szkody podpisany przez przewoźnika.

W wypadku uznania reklamacji zwracamy identyczny produkt, a gdy jest to niemożliwe – pieniądze – chyba, że uzgodnisz z nami inną formę – np. wymianę na inny produkt.
W wypadku produktów drukowanych techniką wielkoformatową, offsetową czy też cyfrową należy mieć świadomość, że specyfika tych technik może powodować niewielkie różnice kolorystyczne w stosunku do tego, co widzisz na ekranie lub co uzyskałeś z drukarki biurowej.

Różnice takie nie dają prawa do reklamacji.
Jedyną możliwością sprawdzenia jak wygląda towar/produkt/grafika jest zamówienie próbki materiału, wydruku, wykonanie prototypu i/lub oględziny osobiste.

Towar przedstawiony na obrazach w sklepie różni się optycznie od rzeczywistego – wszystkie zdjęcia, rysunki i opisy są materiałem poglądowym, więc domniemana niezgodność ze stanem faktycznym, nie może być powodem zwrotu i reklamacji.

Dokonując zakupu, Klient akceptuje taki stan rzeczy – sprawdź REGULAMIN

Standardowym terminem gwarancji na produkty trwałe jest okres 12 miesięcy.
Produktami trwałymi są takie, które nie zużywają się w trakcie użytkowania, tj. nie tracą na jakości wraz z ilością cykli użytkowych (np. wypisywanie się wkładu długopisu).
Nie można zaliczyć do trwałych, produktów papierowych i wykonanych z delikatnych materiałów, np. transparent, flaga poliestrowa itd., jeśli będą użytkowane w niekorzystnych warunkach.

Gwarancja na produkty zakupione przez użytkowników biznesowych wynika z przepisów o Rękojmi.

W celu jak najlepszego użytkowania zakupionego towaru świadczymy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Udzielamy również porad odnośnie sposobu użytkowania i konserwacji.